lördag 27 september 2008

Life isn´t always a walk in the park...not even a crawl...

Mitt huvud rymmer en hel del tankar. Kanske lite för många för mitt eget bästa ibland. Idag har det varit en sån dag...när tankarna är nära att spränga mitt stackars skal.
Finns det verkligen en mening med alla tankar och allt man känner? Det borde det rimligtvis göra...men kan någon vänlig själ försöka förklara för mig vad man får ut av dem? Jag förstår ingenting. Nada. Zero. Nothing. Vill förstå. Vill verkligen förstå, mer än något annat.
Sova brukar lösa en del. Om inte annat så brukar drömmarna förklara en del vad de vakna grubblerierna handlade om. John Blund, kom och hämta mig. Förklara. Förklara och låt mig komma ihåg lösningen när jag vaknar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)