tisdag 7 april 2009

Jag och min sömn behöver terapi

Jag tyckte verkligen att jag var duktig som för en gångs skull tänkte somna innan midnatt igår. Sista gången jag tittade på klockan innan jag släckte lampan var den bara 22.10! Förstår ni hur tidigt det är? Riktigt nöjd med mig själv!
Men vad händer!? Jo, jag vaknar 05.10 och är piggare än piggast! Alltså, jag är morgonmänniska, men där går väl ändå gränsen?
05.30 stod jag och diskade och gjorde matlåda och 06.30 hängde jag på låset på gymmet.
Normalt? Knappast.

3 kommentarer:

  1. Oh jag vill byta med dig. Jag brukar vara uppe mellan sex och sju men den senaste veckan har jag inte tagit mig upp förrän åtta halv nio, jag blir helt jäkla stressad ju! Nej, var glad säger jag! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fast det är ett S T O R T framsteg och kanske lite överdrivet åt andra hållet att du sover innan halv 11pm ; )

    Äh det är bra.. fast ändå bara att acceptera att du är piggare än tuppen!

    kRam

    SvaraRadera
  3. Nää, så gör mina barn också. Det gillar jag inte. Bäst du slutar upp med det där;)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)