söndag 16 november 2008

Söndag var det idag ja.

Vilken söndag. Det är verkligen SÖNDAG.
Seg efter en riktigt kul fest igår, som började med stress och en alldeles för stark fördrink hemma hos mig, och avslutades med charader till påhittade ordspråk av typen; "Kasta inte sura rävar i glashuset när du kan stjälpa en liten tuva" och "Ring inte Olof Palme när du gråter". Jättelätt faktiskt, helst när midnatt har passerats för flera timmar sedan och drinkarna har ökat i styrka i takt med klockan.. Annars gick kvällen mest åt till att komma på vad Snobbens lilla gula fågelkompis heter och att leka björnen sover...och nej, det var inget barnkalas, det var en 29-årsfest. Heja!
Hur som helst så har jag inte fått någonting gjort idag, verkligen ingenting. Har legat i min soffa och glott ut på vinterns tappra försök att inta huvudstaden. Det går sådär, regnet verkar vinna. Funderat på livet i stort och smått. Längtat lite. Varit lite frustrerad. Skypat med min bästa vän och skrattat, inhämtat energi cyberledes - skönt! Bestämde just att vi ska ses på Espresso House och hänga i ett par timmar, det behöver vi, mycket som skall redas ut...
Vi bestämde också idag att vi ska gå på Nike Convention 2009 i januari, 10 timmars träning på 2 dagar - jippi! Det blir en helt lagom träningsstart efter tre veckors ekvatorsemester...om jag inte frågar min kropp...
Nej, dags att dra på sig söndagsfikakläderna och ge sig ut i Stockholms-snön (regnet).

Kärlek!♥

1 kommentar:

  1. "Varför valde hon det där bordet?"

    Hahahaaaaaaa!
    Tack för en flummig men mysig fika vännen, vi är bäst!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)