torsdag 22 januari 2009

Lyckorus!

Kan ni vakna ibland och bara känna att just den här dagen kommer att bli SÅ bra!? Jag har en sån dag idag - vaknade med ett stort leende på läpparna!
Lite motsägelsefullt med tanke på att jag (återigen) sovit för få timmar och dessutom har extremt mycket att göra på jobbet...men känner mig ändå så fantastiskt glad och upprymd, lite smått busig och pirrig i kroppen!
Tänker inte lägga någon vidare energi på att reda ut varför jag känner som jag gör, bara go with the flow...LOVE IT!
Foto privat. Busigt glad i Covent Garden med min älskade moster i somras..!

6 kommentarer:

  1. Rätt...forska inte i varför det känns så bra*L*..Vore tacksam om Du kunde skicka lite energi upp hit till "skogsbrynet"...skulle kunna sova en vecka om jag fick.Men jag vet ju varför denna trötthet.
    Njut Helena*L*
    Ha en fortsatt härlig dag med den ljuva känslan i kroppen o knoppen *L*
    KramKram

    SvaraRadera
  2. Nej precis bara njut!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att känna så!

    Lite tvärtom hur jag kände när jag vaknade, men nu har det vänt, jag e gladare :-)

    SvaraRadera
  4. Nej, sådana dagar behöver man faktiskt inte fundera så mycket på anledningen till känslan. Det är bara att njuta.

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar känsla:) Blev dagen lika bra då?
    Kram

    SvaraRadera
  6. fin bild! din positiva energi smittar av sig :o)

    svar: ja, boulangerie är värt ett besök! imorse köpte jag en frukostfralla..gjord på surdeg...jag NJÖT av varje tugga....det var supergott..men alldeles för dyrt för att kunna äta frukost där varje dag :o(

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)