fredag 16 januari 2009

Tack..!

Söta Katinka avlutade min bloggs 2008 på bästa sätt genom att ge mig en award. Det är en underbar känsla att människor läser det man skriver och faktiskt gillar och uppskattar de ord som kommer ur ens huvud..! Otroligt skön känsla...
Det värmer såklart extra mycket när awarden kommer från en person som man själv följer och som skriver fantastiskt! Tusen tack!
Dags för mig att passa denna vidare...

Regler för Nice Blog Award:
Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den och dessutom...
♥ Länka till den fina person som utdelat priset
♥ Själv överlämna priset vidare till så många andra fina bloggar man vill och länka till dem
♥ Meddela dem i deras bloggar att staven är överlämnad och priset är deras

Det finns så otroligt många bloggar som är bra så det är svårt att välja...inlägget skulle bli oändligt långt om jag skulle awarda alla. Måste välja, och den här gången blir det en handfull med favoriter:
MOJO - för att Mo är en av de starkaste och coolaste kvinnor jag känner och för att Jo har härligt finurliga tankar om livet...
Mia - för underbara och inspirerande inlägg och framför allt bilder! Mia kan konsten att fånga bilder som framkallar en massa känslor i kroppen..!
Lady Thirty - för att hennes illustrationer gör mig så glad varje dag! Tack!
Frida - kan inte slita mig från din blogg. Smart, snyggt och intressant - allt man kräver av en blogg!
In My House - VACKERT. Det är allt jag har att säga.
GymGlam - för att Carro alltid bjuder på sig själv. Självdistans är underbart!

Härliga soliga fredag!

9 kommentarer:

  1. Åh, tack så jättemycket!! Inte nog med att det är fredag, jag har fått en utmärkelse från en av mina favoritbloggare också (superduper-glad!) :)

    Ha en härlig fredagskväll på stan, håller med om att man uppskattar sitt ”vanliga” liv ännu mer när man har varit bortrest ett tag… Det är även kul att ha dig tillbaka i bloggvärlden! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till Awarden!

    SvaraRadera
  3. WOW!

    Vilken ÄRA! Tack Helena, det värmde fint.

    Vi ses om 2 veckor,

    Kramar
    MOJO & "The Bump"

    SvaraRadera
  4. Aha en gemensam nämnare i Katinka och hennes utmärkelse :) Då får jag väl kika förbi igen snart. trevlig helg önskas

    SvaraRadera
  5. åh tack så väldans mycket!!!
    så glad jag blir :D och så din fina motivering!!!

    kramelikram & ha nu en jättebra helg :)

    SvaraRadera
  6. Hehe, det var jag som gav Katinka priset, och det är tack vare henne som jag har hittat dig. Nu fattas bara att du hittar mig, så är i alla fall en liten cirkel sluten :-)

    SvaraRadera
  7. Gud vad gullig du är och vad snällt du skriver. Nu blir ju jag riktigt rörd! Tack snälla söta du!

    SvaraRadera
  8. Åh tack snälla du! Gjorde mig glad när jag just nu känner mig besviken på mänskligheten.

    Har du haft en härlig helg? Jag håller med dig om inlägget ovan, vill också ha en sån där Harajuku lover (hur det nu stavas!)

    Tack snälla!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. TACK snälla du!! Vad glad jag blev!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)