måndag 19 januari 2009

Välbehövlig värme!

Det är iskallt utanför fönstret här i Åre, men jag är varm inombords...
Tusen tack till Lady Thirty som har utsmyckat min blogg med ytterligare en award! Bara älskar hennes illustrationer och tipsar alla om att kika in hos henne - hennes söta små figurer får er garanterat på bra humör!
Tänk vad "lite" som behövs för att göra en grå måndag så mycket lättare!

Eftersom jag redan delat ut denna award till en handfull personer vill jag istället denna gång tacka alla som läser och kommenterar min blogg - it keeps me running!
TACK!

2 kommentarer:

  1. Hej min vän....hoppas Du har det bra.Här i Mora vräker snön ner just nu..."bra för Vasaloppet" som man säger här i Mora*L* Lika bra att behålla vad man själv tycker för sej själv.
    Ha de gott o va rädd om Dej.
    KramKram

    SvaraRadera
  2. varsågod :D
    tack för allt fint du skriver om mig, det värmer också må jag säga!

    kramelikram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)