torsdag 28 maj 2009

I can’t do this by myself...

...all of these problems, they’re all in your head
And I can’t be somebody else
You took something perfect
And painted it red...


Låten heter Red, du kan lyssna på den här, fastna, precis som jag direkt gjorde (texten påminner mig om saker jag försöker glömma...), och sedan lägga namnet Daniel Merriweather på minnet.
Ackompanjerad av en gitarr, en cello och en trumma tog han publiken med storm! Vilken röst och vilken känsla han visade på scenen...jag har en känsla av att det är något stort på gång...

3 kommentarer:

  1. Hoppas att det blev en lyckad kväll. Det ser så ut...

    Det blev ingen torsdagsträning på Hötorget för min del heller.blev

    Combat i em kanske? Gud vad jag tjatar ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. En låttext som passar så bra in i mitt liv just nu =)

    SvaraRadera
  3. Yes det blir BC i kväll. Ses där! :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)