söndag 1 februari 2009

T.R.A.S.I.G.

Ok, jag skulle ljuga om jag sa att jag är trött. Sliten är bättre. Eller fullständigt trasig. Samtidigt mår jag helt obegripligt fantastiskt i hela kroppen.
Har haft lite svårt att skriva något i helgen eftersom jag har befunnit mig på Nike Convention hela dagarna och på hotell inatt. En minst sagt lyckad helg som kräver lite mer uppmärksamhet än ett snabbt ihopsnickrat inlägg från fingrar som fortfarande skakar efter ett helt vidrigt jobbigt pass som fick avsluta söndagen. 4 timmar sedan det var över men kroppen gråter fortfarande.
Återkommer imorgon, måste sova och läka mina muskler i minst 8 timmar inatt.
Skulle ha lagt ut en bild tänkte jag, men hittar inte minneskortsläsaren och är för trött i armarna för att lyfta på saker och leta efter den...
Återkommer.

2 kommentarer:

  1. Nämen jisses, din stackare!

    Sov gott tjejen så är du säkert piggare imorrn!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Där har det tränats ordentligt minnsann...... Hoppas du hämtat dig nu iaf! Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)