lördag 9 januari 2010

Blind kollega eller verklighetsfrånvänd självbild?

"F*n vad vältränad du ser ut" fick jag höra av en kollega härom veckan.
"Ja, jag är ju så sjukt stark" var mitt självklara men smått ironiska svar.
"Nej, du ser inte så stark ut, men vältränad"
Han måste ha missat min spruckna t-shirt som satt som en trasa på min kropp och vet förmodligen inte vem min (well...imaginära) bror är. Jag - inte stark? Give me a break... ;)
Foto privat. Träning nummer två av två idag. Känner mig iallafall starkare än någonsin, skit i hur det ser ut!

3 kommentarer:

  1. Men SUCK! Vilket pucko (om du ursäktar uttrycket). Ta med honom till löpspåret så får vi se hur det låter sen...

    SvaraRadera
  2. Håller helt med Petra! Undrar om det inte blir en straffrunda i löpspåret..

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)