fredag 22 januari 2010

It's Friday I'm in love!

Stripchair-debuten avklarad. Sköna Petra spred obegränsat med energi i salen, min kära vän S var ett perfekt sällskap och svetten rann. Skön musik, en nedsläckt sal och mer höfter än under en hel Elvis-konsert...jag är fast!
Har ni inte testat den här skönt ohämmade och energifyllda träningsformen - gör det nu! Platsen är Balance City, och tiden är fredagar klockan 17.35.
När jag kom hem fylld med ny energi hittade jag dessutom ett par glada överaskningar på hallmattan...berättar senare!
Foto privat. Helena in action. Super-Soffi bakom kameran.

2 kommentarer:

  1. Det verkar sannerligen jätte roligt!

    SvaraRadera
  2. Kanske borde jag äntligen testa det då..... :) Ps: Mitt svar på frågan vad du är för mig är: Du är en energispridare utan dess like,älskar din inställning till livet! Och kärleksspridare är du också -en sån utmärkelse har du ju redan fått av mig. kram <3

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)