fredag 26 juni 2009

Andra dagen med fred å kärlek

Andra festivaldagen är avklarad. Vädret är helt osannolikt bra och rosévinet godare än någonsin.
Thåström var hundra gånger bättre än förra året och Keane var helt fantastiska!
Kom hem hyfsat tidigt, 02.30, efter att ha plankat ut från området (för långt till utgången) och sedan liftat hem för 200 kronor (väntetid för taxi: 50 minuter). Känner mig inte som en 30-åring och det är för tillfället underbart skönt.
Fred å kärlek till er alla!
Dagens plan: Lundell och Winnerbäck. Vill se Milow, men han spelar redan kl.16 så det kommer vi att missa, garanterat. Prioriterar pool, rosé och sol...lyxfestival.

6 kommentarer:

  1. Härligt va *L*Själv åker jag snart på Dragspelsstämma till Nusnäs...inte helt fel vid Siljans Strand en solig dag som denna.
    Ha de fortsatt kul o va rädd om ER...hälsa ALLA Du har i Din närhet...
    Bamsekramar till ER...

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar dag =) Thåström *myser* såg honom i våras, han är verkligen grym. Och winnerbäck *love him* vill jag så gärna se i sommar igen, lova att du nynnar med lite för mig också, förresten ta ett extra glas rosé för mig också =)

    SvaraRadera
  3. Det verkar inte vara ett dugg synd om Dig nu ;)
    Fortsätt njut av sommar, sol,ledighet och festival!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter! Kör hårt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med dina fina rapportering från festivalen.
    Fortsätt nu att njuta resten av dagarna också.
    Kram

    SvaraRadera
  6. HAha, inte ofta man behöver planka ut!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)