tisdag 16 juni 2009

Jippi - posten har kommit!


16 kommentarer:

  1. mycket nyfiken :-)

    SvaraRadera
  2. Ja väldigt nyfiken! Nu blir det eget minsann? :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Va? Nähä? Vadå?
    Äspricker av nyfikenhet*
    Tell me =)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS ...Bamsekram :)

    SvaraRadera
  5. Hej Helena.
    Nu är jag så nyfiken så. Ska du starta eget? För den vägen ska jag nog också vandra. Vad ska du göra?

    Du frågade om träbokstäverna. Jag har köpt två storlekar. "&" tecket är 30x23 cm och de mindre som jag inte vet var de är just nu, är ungefär 10cm höga och lite olika i bredden beroende på bokstav. De små köpte jag för 10 kr styck. Var inte det billigt?

    Ha det gött.

    /Maria

    SvaraRadera
  6. Nämen berätta då.......

    SvaraRadera
  7. Ja, jätte nyfiken!
    Apropå blomman så är det precis som du säger för bra för att vara sant- en perfekt växt för en choklad addict som mig :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. sv: Ja precis =D Men det låter ju himlans gott det där riset, haha.

    Har du startat eget? Vad spännande!

    SvaraRadera
  9. ja nu är jag väldans nyfiken!!! :D

    SvaraRadera
  10. Ja da, super nysgerrig er jeg! Glæder mig til fortsættelsen:-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis!! Så himla spännande... vad ska du hitta på?

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Åååå vad spännande!! GRATTIS! Nyfis, nyfis, nyfis..

    SvaraRadera
  13. Har du registrwrat firma? Vad ska du göra? jag blir avundsjuk isf...

    SvaraRadera
  14. Ja, jag är supernyfiken!
    kram!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)