söndag 14 juni 2009

Överraskad!

Här sitter jag, nyvaken efter en välbehövlig tupplur, och är helt tagen på sängen av världens sötaste Bumbi som har skickat en award till mig!
Blir inte mindre glad av hennes fina motivering:
"En nyfunnen bloggvän som har en skön inställning till livet, träning och allt annat som kommer i ens väg.. Tack för att jag får insupa lite av Din inställning via Din trevliga blogg!"
Tusen tusen tack, den värmer otroligt mycket att bli uppskattad av en annan bloggare som man själv följer. Tack!
Vill självklart också skicka den vidare den till några av alla de bloggare jag följer varje dag...
Miss M - en ny bloggvän som visar sig vara mer och mer läskigt lik mig, och just nu sitter vi verkligen i samma båt... Fortsätt att hålla huvudet högt - det är nu det börjar!
Miss Agda - som jag följt länge och dessutom lyckats träffa en gång irl. Det är faktiskt väldigt kul och speciellt att träffa någon som det känns som att man känner trots att man aldrig har setts...testa! Inspirerande blogg och härlig människa!
Emelie - en av träningsbloggvärldens riktiga kämpar! Imponerande träningsglöd och ärligheten själv när det kommer till att älska, och ibland hata, svett, mjölksyra och trötta muskler.

Ta åt er - ni är väl värda den!

8 kommentarer:

  1. Söta Helena, tack =)
    Shit vad glad jag blev. Du är verkligen go´=)
    Det är verkligen så kul när man hittar en likasinnad, som dessutom är på väg åt samma håll.
    Spännande att få dela det där =)

    SvaraRadera
  2. Tillykke med udmærkelsen!
    Glæder mig til at høre, hvad dit nye liv kommer til at indeholde:-)

    SvaraRadera
  3. Detta var du verkligen värd!
    Har nyligen hittat hit men som du märker kommer jag gärna tillbaka ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Åhh, grattis Helena! Du om någon förtjänar ju det!

    SvaraRadera
  6. Sv: Det var så lite så.. Glad att det kom lägligt.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Taaaaack!!! Så glad mitt slitna jag blev :) ;) KRAM fr Helsinki!

    SvaraRadera
  8. å tusen tack!!!!!!! jag blir varm och rörd!! älskar ju din blogg =)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)