lördag 13 juni 2009

Garanterat skratt!

Idag har det varit helt ofattbart grått och regnigt väder i Stockholm, så jag passade på att tvätta och städa lite på förmiddagen. Med en massa bra musik på Spotify och gott kaffe kan det faktiskt vara rätt mysigt att vara hemma och pyssla (pyssla låter roligare än städa)!
Fika på stan med en kompis jag inte sett på länge stod på schemat, men fick plötsligt ett sjukligt biosug och föreslog att vi skulle gå och se Terminator Salvation efter vårt kaffe. Mitt kära fikasällskap hade redan planerat att gå och se den nu på kvällen och biljetter var redad köpta, så han föreslog Baksmällan istället. Smått skeptisk bokade jag biljetter och ett par timmar senare satt vi där med fem liter popcorn...
Vilken positiv överraskning! Jag satt och skrattade konstant från början till slut, och det är lätt en av de roligaste filmer jag sett! Zach Galifianakis gör en helt underbart rolig karaktär och det var näst intill omöjligt att sluta skratta åt honom - vilken stjärna! Efter filmen utbröt en spontan applåd och folk skrattade fortfarande på väg ut från salongen.
Ge er själva ett gott skratt och gå och se den så snart ni kan!
PS. Tycker man inte att den är rolig ligger det ju om inte annat en del nöje i att vila ögonen på Bradley Cooper...

Vad har ni gjort idag?

4 kommentarer:

  1. Vad du gör mycket roliga saker, bra om jag kommer mig för sånt typ en gång i månaden :0/

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för det tipset.. älskar att skratta men jag hade nog också varit skeptisk med tanke på affischen och titeln... kan vara nåt om det regnar på semestern.

    Jag har träffat världens finast alma (min systerdotter) och syster yster och sen varit ut och ätit med vänner från förr.. ett glas vin på uteservering vid medis med infravärme hann vi med... skam den som säger att det inte är sommar.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så den ÄR alltså bra! Har faktiskt tänk se den. :-)

    SvaraRadera
  4. Den filmen skulle vi sett igår kväll, men det fanns inga platser kvar. Får planera in den i veckan istället.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)