lördag 27 juni 2009

Näst sista dagen

Näst sista dagen på Peace & Love är avklarad.
Gårdagen var helt fantastisk på många sätt. Fick ett samtal om framtiden och min pappa gifte sig i smyg (grattis pappa - är SÅ GLAD för din skull!!!)
Solen fortsatte att skina, rosévinet var fortfarande lika gott och Ulf Lundell blev första konserten för kvällen. Fastnade hos bästa vännens syster där vi bor, så vi kom lite sent till området. Hon gör mig galen var den första låten vi hörde, inte helt oväntat också den enda låten jag hade sagt att jag inte ville missa.
Resten av kvällen bestod av Winnerbäck på avstånd, roliga möten och avslutades med en kortare efterfest och god natt vid 4 i morse.
Nu är det sista dagen, och ikväll väntar årets höjdpunkt - Chris Cornell!
I övrigt är det Faith No More, Abalone Dots och Moneybrother som bör ses. Prickar vi in en av tre får vi vara nöjda...

7 kommentarer:

  1. Jeesus... nästa år är det jag som ska på Peace and Love festivalen =)

    SvaraRadera
  2. Spännande. Hoppas att du delar med dig av de roliga nyheterna framöver.
    Stort grattis till din pappa också, vad roligt för honom och er.
    Kram

    SvaraRadera
  3. oj oj faith no more...de skulle jag velat se :)
    älskar låten midlife crisis :D
    hoppas att det blev en finfin dag och kväll!

    kramelikram

    SvaraRadera
  4. Å nästan alla mina favoriter Moneybrother, Winnebäck & Lundell!!! Varför är inte jag där!!!???!!

    Ni verkar ha det grymt bra.

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt med smyg-gifte! =) Och med festival, så kul att läsa om det när man inte själv hinner gå!

    SvaraRadera
  6. Oj vad roligt - att Din Pappa gifte sig! Stort grattis till Helenas Pappa med fru!

    Verkar som Du har det fortsatt underbart när man läser inläggen. Hoppas det fortsätter så!

    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)