onsdag 3 juni 2009

Sova...

...var något jag inte ägnade särskilt mycket tid åt natten till idag, och sömnkontot är onekligen lite på minus för tillfället.
Har precis kommit hem, ätit middag och varvat ner efter ett grymt BodyCombat-pass med världens bästa Leon och är nu så trött så att jag bara vill somna på sekunden.
Skulle nu egentligen ha berättat för er om mitt möte med Lara Baumann i måndags, men ni kanske kan titta förbi imorgon istället så lovar jag att göra det då - ok? Orkar verkligen inte nu, mina ögon går i kors...
Sov gott mina vänner, det hoppas jag att jag får göra...
Bilden är från Best of the best förra året. Leon Hansen till höger och Fredrik Andersson till vänster - mina två bästa combatinstruktörer.

1 kommentar:

  1. Hoppas du sovit söt!
    Jag har sovit bättre inatt, tack vare Combaten och Leon - garanterat! : )

    Bilden - Nostalgi AB

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)