onsdag 18 november 2009

Jag visste det!

Jag kände på mig redan imorse när jag vaknade (lite för tidigt...) att det här skulle bli en bra dag!
En lugn morgon hemma, en fantastiskt bra dag på jobbet, lyckades få biljetter till förhandsvisningen av Luftslottet som sprängdes på måndag, mammas goda älgkött till lunch, roligt övertidsarbete(!), träning med bästa vännen och nu kvalitetstid med tända ljus hemma i soffan.
Att mamma kommer ner från Dalarna imorgon och stannar hela helgen gör ju inte känslan i kroppen sämre.
Jag kommer att sova gott inatt, minst sagt. Önskar er detsamma.

9 kommentarer:

  1. Hoppas Du (Ni) får riktigt mysigt när Din mamma kommer ner till Dig!

    SvaraRadera
  2. härligt!
    hoppas att ni får en toppenhelg tillsammans :D

    kramelikram

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag!
    Hoppas att ni får en riktigt mysig helg tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så ska dagarna vara.
    Hoppas du fick sova lite längre i morse.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att få lie mor och dottertid =)

    kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad härligt, alltihop!
    Ha så jättemysigt med mamsen nu.

    SvaraRadera
  7. åh hoppas den är bra!! =)
    du verkar grym på att fixa förhandsvisningar och grejer!! rock and roll!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig dag och härligt hur du tar hand om livet.

    Varm kram till dig

    Liv

    SvaraRadera
  9. Härligt:)
    Jag är lite avis på biofilmen bara:)!!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)