fredag 13 november 2009

Ledig fredag!

Jag har en ledig fredag framför mig, men den är allt annat än oplanerad...
Ska snart ge mig iväg till Blodcentralen och lämna blod, fick ett sms om att det är brist på min blodgrupp så jag drar mitt strå till stacken. Passar på att ta en vilodag från träningen också, det är inte jättebra att träna och lämna blod samma dag.
Vid 11 kommer min söta kusin ner från Dalarna. Utan mamma har hon tagit bussen ner för att gå på casting för en musikvideo. Hon är speciell min kusin, hon kommer att bli något stort, det vet jag. Hon har ett driv som är få förunnat, och det kommer att ta henne längre än hon tror...
En dag på stan med henne blir det, sen möter vi upp lillebror för en fika och jag kommer att avsluta fredagen med konsert, min tredje den här månaden.
Filadelfiakyrkan (av alla ställen!?) är platsen, Heather Nova är den som ska värma mig i kylan. Senast hon var i Sverige var 2005, och då satt jag på Cirkus och grät när jag såg henne. Ser verkligen fram emot att få se henne igen!

Hoppas att ni får en underbar fredag!
Foto privat. Min älskade kusin hemma på gatan i Dalarna.

10 kommentarer:

  1. Ha en härlig fredag tjejer :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig detsamma och det låter onekligen som att du kommer få det med de planerna!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Mysig fredag vännen! <3

    Hälsa extrakusinen med stor kram :) Tänker direkt på karusellåkning på Liseberg när jag tänker på henne och hennes galna och söta lillasyster!

    Puss*

    SvaraRadera
  4. hoppas du får en alldeles fantastisk och mysig helg!!!!!

    SvaraRadera
  5. Mysigt!!! och tuff kusin:) hur gammal är hon?! Håller tummarna för att det går bra för henne på castingen...hälsa henne det.

    Och hoppas du får njuuuuuta ikväll.

    kramar

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar fredag, och Heather Nova är fantastisk! Hennes röst kommer att fylla kyrkan =)

    P.S tack för stödjande kommentarer ang Tilie =)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag var också på Cirkus sist Heather Nova var i sverige! Dessförinnan såg jag henne en gång i London, hon är fantastisk!
    Och jag älskar snöflingorna på din blogg!

    SvaraRadera
  8. Vi har konsert där på måndag, med gospelkören. Tror dock inte att vi kommer i närheten av Heather Nova... :)

    Håller tummarna för att det går bra för din kusin.

    Hoppas du får en fin kväll.
    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Jag behöver inte ens hoppas på att du får uppleva en magisk konsert för jag vet att det kommer att bli så.
    Hoppas att denna lilla sångfågel kan värma dig i novembermörkret.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åh, Heather nova är alldeles fantastisk. Har också sett henne live på cirkus 2005 och det var magiskt :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)