fredag 17 september 2010

Čau Stockholm...ahoj Praha!

Drog ut chefen i spöregnet igår för att bränna av en mil i Lill-Jansskogen. Planen var att ta det lugnt, vilket vi också gjorde (ca. 5.30-tempo), men mina ben hade nog inte räknat med alla seeega backar som dök upp. Kungsholmen runt i måndags, uteträningen i tisdags och onsdagens intervaller satt som kola i låren och idag är det jag som har t.r.ä.n.i.n.g.s.v.ä.r.k...med besked! Tur att det är vilodag och att jag sitter i taxin till Arlanda för att flyga iväg på födelsedagslånghelg med fina mamma...
Prag - here we come!

5 kommentarer:

  1. Njut av härliga Prag. När du kommer hem är det vi som SES! ;) STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en underbar helg i en av Europas helt klart vackraste städer!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med träningsvärk! :) Nu är det full fräs på Helena igen :)
    Tack för alla fina ord! *kram*
    Ha en underbar helg i Prag och mys med Din mamma!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag undrar just hur jag fått dig att gråta =)

    Ha en himlans mysig helg och återkom med lite härliga bilder.
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med träningsvärk och skönt me vila å minisemester! Ha det underbart!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)