onsdag 10 februari 2010

Kört fast?

Sov gott mina vänner...

7 kommentarer:

  1. Alldeles strålande ju!

    Nu har du kanske hittat spanskalärare redan men om inte så kan jag gärna hjälpa till. Är inte direkt något grammatiskt geni men prata är bra på! :) si lo necesitas, me lo dices vale!?

    SvaraRadera
  2. Sov gott du me...ses om några timmar :)
    Varm kram till dej,snart får du kramar på riktigt :)

    SvaraRadera
  3. Anonym - si si si - te necesito! :) Maila mig, por favor..!

    SvaraRadera
  4. Helt rätt!

    Jag såg en sak häromdagen som jag tyckte var grymt passande för dig.
    Fortsättning följer :)

    SvaraRadera
  5. Hm. Hur ska man tolka det där då? Sluta försöka springa långdistans och börja med typ...lottospel istället kanske? Hjälp!

    SvaraRadera
  6. Cool text!! Verkligen bra.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)