lördag 30 oktober 2010

Slutspurt...

Ok, sista skoldagen avklarad idag...fattar inte vart tiden tar vägen, och ännu mindre förstår jag att den här hektiska hösten faktiskt snart är över. Helt otroligt hur mycket info det kan få plats i en redan full hjärna...sedan slutet av augusti har jag betat av Bulgarian Trainining Bag Instruktör, Kettlebells Intstruktör steg 1 och imorgon lägger jag förhoppningsvis till Lic Styrketräningsintruktör på listan. Klockan 12.00 behöver jag alla tummar hållna och en extra tanke, för då vankas det praktisk tenta... 

För att rensa huvudet och mentalt komma ner i varv blev det en sväng runt Kungsholmen. Min vanliga runda på 9 km, som min Garmin dock mätte till 8,88 km, avverkades i ett lagom tempo, och de nya skorna studsade fram lika bra som igår...lovely!
Nu återstår bara av den här lördagen att äta middag och avnjuta lite rödvin som inhandlades på lunchen, slappa i soffan och senare återigen inse att vi byter till vintertid inatt, vilket innebär en extra och välbehövlig timme sömn imorgon. Tack.

Ha en fin kväll alla, och please...glöm inte tummarna imorgon! Puss på er!
Foto: Privat. Ett försök till en halloweenlöparbild, men jag kan ju inte hålla mig för skratt. Farligt spöke...not.

3 kommentarer:

  1. Lycka till, men jag vet att du fixar det. =)

    SvaraRadera
  2. En stor kram tillbaka, och grattis till den sista skoldagen!

    Kommer absolut att hålla tummarna för dig i morgon. :-)

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Jag ska hålla både tummar och tår! Men jag är helt säker på att du kommer att klara det med glans!=) Kramar!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)