torsdag 13 augusti 2009

Idag är ingen vanlig dag...

...för idag är det min älskade mosters födelsedag!
Min moster som är som min syster. Min moster som är min vän. Min moster som jag kan skratta så hysteriskt med. Min moster som får mig att känna mig trygg. Min moster som låter mig bara vara. Min moster som aldrig ställer orimliga krav. Min moster som jag skulle ta ner månen till. Min moster som jag vill sitta uppe hela nätterna med. Min moster som får mig att känna mig uppskattad och älskad. Min moster som har givit mig en andra familj. Min moster som följer med mig på konsert och står längst fram och trängs. Min moster som bara är helt fantastisk. Min moster som jag saknar varje dag.
Grattis på din födelsedag, jag är så gränslöst glad att du finns!
Foto privat. Mosters födelsedag 2008 firade hon och jag i London...kärlek.

5 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen BÄSTA Mamma ! :D

    SvaraRadera
  2. Roligt att ha sån gemenskap med sin moster! Inte alla som har det ...

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni har sån fin kontakt.. Det är det nog inte många som har med sina mostrar el. fastrar..

    SvaraRadera
  4. Tårarna, ja du förstår säkert... för dessa vackra ord... tack älskade systerdottervän. Lika glad är jag att just du finns... Londonresan hoppas jag att vi kan göra om inom cirka ett par år ;) Kram och tack bästa du :) / moster.

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart inlägg och så mycket kärlek!! Härligt!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)