måndag 17 augusti 2009

Måndagen jag har väntat på...

9 kommentarer:

  1. Lycka till med ditt nya jobb !
    //Madde

    SvaraRadera
  2. Lycka till och ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Oh, vad spännande!
    Var tvungen att googla på "Master Training" för att se vad det var ;)
    Vad är det du ska göra?
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  4. Lycka till verkar ju jätte spännande. Kram!!

    SvaraRadera
  5. Wow, tjejen - så jäkla spännande med nytt jobb! Du måste berätta hur det gick sen!! Och jag blir gärna den som introducerar dig till fjällvärlden. Antar att det blir svårt för dig att ta semester nu med nytt jobb och allt - annars har jag ett litet erbjudande till dig som jag mejlar över nu :) Kram!

    SvaraRadera
  6. Hoppas det blev en riktigt härlig start! Ser fram emot att läsa mer om det.

    SvaraRadera
  7. Hoppas Du haft en bra dag på NYA jobbet! Spännande att få läsa sedan hur Du haft det..

    SvaraRadera
  8. Spännande, berätta mer! =)
    Har inte anmält mig till maran ännu, ska du springa? Rösta på min blogg!
    /Cicci

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)