fredag 10 juli 2009

Dalarna regnar bort...

...och eftersom jag hastigt drabbades av hemlängtan är jag nu på väg mot huvudstaden igen.
Klockan ringde 05.00 och nu sitter jag på bussen med min frukost (yoghurt, banan, sharon, mammas hemmaplockade blåbär och jordgubbar och ett kokt ägg) och en av böckerna jag har loppisfyndat för 8 kronor.
Längtar efter mitt hem, min stad, mitt gym och en sojalatte och en tidning på Waynes. Inga större krav på livet för tillfället, men åh vad jag längtar...
God morgon mina vänner!

6 kommentarer:

  1. *L*..hoppas Du har en avkopplande resa,själv sitter jag på jobbet och väntar in min kollega....hans sista före sin semester.
    Önskar Dej en fortsatt bra resa och en fortsatt bra dag.
    Ha de bäst..KramKram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att bussen inte försvinner i skyfallen utan att du snart är hemma i Stockholm igen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig resa hem. Idag åker jag upp och tar över Dalarna för helgen :-)
    Allt regn har dock gjort Vansbro kallt, tur att våtdräkten är med.

    SvaraRadera
  4. men du, hemlängtan, visst är det skönt! det betyder ju att man älskar sitt hem och trivs i sin vardag =)

    SvaraRadera
  5. Och här i storstaden är det ännu uppehåll men tyvärr ska det regna igen senare idag. Men, en sojalatte och en tidning kan man ju njuta av även om det regnar! ;-)

    SvaraRadera
  6. Såg bilderna på Leksandsbron och blev chockad.. inte klokt!!

    Kramar från Liv

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)