söndag 19 juli 2009

Why?

Ok att jag tränar mycket, men behöver jag verkligen alla de här???

13 kommentarer:

  1. Ha,ha.. ingen aning..

    Själv tycker jag att träningsskor är ett trist inköp men så tränar jag inte lika mycket som du och är ju barfota vid kickboxningen och har dansskor när jag dansar..

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. *S* Men Helena då, anar jag ett visst shoppingmissbruk här månne?! ;)

    SvaraRadera
  3. Haha... det var en del ^^ men man behöver ju ett par vanliga skor, löparskor, spinningskor, offroadskor, finskor så det blir ju ändå några stycken, så summa summarum runt 5-7par har man väl ändå? Eller?

    SvaraRadera
  4. Klart Du behöver ALLA ;) Du om någon nöter väl träningsskor!

    Bilden ska jag återvända till när min man börjar klaga på att mina träningsskor invarderar vårt hem.. För jag har ganska långt kvar till Ditt antal skor.. Så då är jag ju inte värst ;)

    Kram

    SvaraRadera
  5. OJ, nej tror nog inte riktigt att du BEHÖVER dem alla, men det är viktigt att ha olika skor till olika träningsaktiviteter så 6-7 par är väl iaf befogat. Jag rensar alltid i andra ändan när jag köper nya träningsskor och har alltid max 3 par löparskor (just nu bara 2 par eftersom jag precis gett bort det 3e paret och får alltså snart köpa ett par nya:), 2 par aerobics/inneskor, spin-skor samt innebandyskor. Och några sneakers måste man ju ha. Fler par än så kan jag inte påstå att jag behöver och därför försöker jag att inte äga mer än så utan slänger/ger bort allteftersom det flyttar in nya hos mig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hahaha, oj då. Jag har inte ens _ett_ redigt par!

    SvaraRadera
  7. Hahaha...jag har liknande "problem", fast då handlar det om t-shirts med tryck (från H&M). Köper typ minst en i veckan...

    SvaraRadera
  8. Oj det var manga!! Inte ens mannen och jag som köper en massa har nog lika manga ens tillsammans ;)

    Skönt att dagen efter angesten försvann. Far ofta oxa san känsla, fast jag inte gjort nat fel.. Sa ofta festar vi ju inte direkt. Jobbigt!

    Kram pa dig!

    SvaraRadera
  9. Som jag sa Helena. Man kan liksom aldrig få för många träningsskor. Har precis rensat själv och gett bort helt oanvända skor till mamma från tidigare Nike convent. Började dessutom ge mig på sambons tränings skor men det var känsligt så på hans sida ser det ut som på din sida. :)

    Jag funderar på om jag skulle ge mig på din utmaning. Kul att läsa din. Jag skulle nästan kunna kopiera den. ;)Med lite ändringar.

    Hoppas att du får en underbar dag!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Haha, det där kallar jag skosamling...och då är det bara dina träningsskor om jag ser rätt :P

    SvaraRadera
  11. Härligt =) Där ligger jag lite efter.

    SvaraRadera
  12. Ops, där ligger man i lä. Men jag antar att du samlat på dig under åren och inte slängt de dåliga? Eller? Hehe.

    Ha en bra dag.

    Kram Maria

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)