söndag 26 juli 2009

Tillbaka...

...i min älskade hemstad efter en helg så långt bort från mitt normala liv man kan komma.
En massa härliga männsikor, både nyfunna vänner och kära återseenden. Oräkneliga skratt och en hel säck med positiv energi. Kroppen är trött men sinnet helt avslappnat och rofyllt.
Efter en natts sömn i min egen säng kommer jag att vara totalt omstartad och redo att möta en ny vecka. En massa saker som skall fixas, samtal som skall ringas, mail som måste skickas och planeringar som måste göras.
Mitt liv är för tillfället en enda stor röra av vänskap, överraskningar, energi och glädje.
Jag älskar det!
Foto privat. En annorlunda dalahäst som plötsligt bara stod där mitt framför mig.

9 kommentarer:

  1. Härligt härligt! Hoppas jag också ingår i din "röra av vänskap" :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Pain... - Vad ännu gladare jag blir att du blir glad! :)
    Miss Agda - SJÄLVKLART! ;)

    SvaraRadera
  3. vilken tjusig dalahäst, en mer glammig variant, vi skak upp till dalarna imorgon, men då hittar vi nog bar ade traditionella!

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar intensitet.
    Hoppas du får en riktigt bra start på nästa vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaks!! Skönt att du haft det bra i Dalarna och att livet känns positivt just nu!

    Kramis fran Lisa

    SvaraRadera
  6. härligt :D

    kramelikramar

    ps.tack för din söta kommentar :)

    SvaraRadera
  7. Tänk att det finns sån underbar röra :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)