torsdag 29 april 2010

gLäDjE

Jag är så glad. Hela kroppen pirrar och t.o.m. det gråa regnet i huvudstaden känns plötsligt härligt!
Stand-up på bio med min bästa vän ikväll, en efterlängtad hotellfrukost med ett camino-proffs imorgon, Vapiano med ett skönt gäng människor imorgon kväll och Musslan för en magisk avskedskonsert med min vän Stiko Per Larsson på lördag kväll (kom dit!). Helgen avrundas med jobb på söndag, och sen bär det iväg till New York med bästa vännen och mina underbara bröder på måndag!
Det kanske inte är så konstigt att hela jag sprudlar!?

14 kommentarer:

  1. Låter underbart.
    Nästa gång jag är i Stockholm ska vi gå till Vapiano. ALLA går ju dit. Varenda dag ahr jag kompisar som är där, det måste betyda nåt =)

    SvaraRadera
  2. Oj, ja det låter ju som att du har en underbar tid framför dig :)

    Hur är det med fötterna, orkar de med NY?

    SvaraRadera
  3. Angelica - Vapiano är spikat!!! :)
    Kotte - Well...ett par riktigt sköna sneakers ska nog råda bot på dem om inte annat... ;)

    SvaraRadera
  4. Eh, shit pommes vilka superdagar! And youre worth it! Kram och trevlig helg!!

    SvaraRadera
  5. Förstår att hela du sprudlar :) Vad härligt, njut!

    Ville även passa på att säga att jag har följt din vandring med stor beundran och läst om pilgrimsvandringar. Jag har en stor svacka i min relation nu och det känns som om det är just något som jag skulle behöva. Du har inspirerat mig och fått de tunga dagarna att kännas hoppfulla.

    Ha en fin dag! :)

    SvaraRadera
  6. Du torde då inte ha något att klaga på!
    Hoppas att du får några underbara dagar.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Människor som är höga på livet borde klonas, speciellt du. Ha en underbar torsdag! Och alla andra dagar också. :-)

    SvaraRadera
  8. Så bra att du delar med dig :0)

    SvaraRadera
  9. Vi lyssnar på Stiko Per i nästa vecka :)

    SvaraRadera
  10. Det låter som du lever livet :-)

    SvaraRadera
  11. Underbara människa!!!!! Välkommen hem....även om det är ett något försenat välkomnande:(
    Du är så grym.....och din vila är väl minst sagt välförtjänad!

    Oj vad jag önskar att jag kunde hitta lite tid att ta mig till huvudstade imorn och lyssna på Per....som iofs aldrig kommer bli stiko-Per för mig utan alltid kommer få dras med joshs-Per istället.

    Hälsa så gott och ge varandra en kram från mig. När du kommer tilölbaks från NY så vill Neo och jag boka dejt.

    kramar i massor

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)