lördag 24 april 2010

Grattis Fitness Magazine!

Vilken härlig dag!
Solen skiner, jag har sovit som en prinsessa och sitter nu och laddar med en god frukost för att gå på kalas! Fitness Magazine fyller 15 år och firar hela dagen lång på Berns...
Sex klasser under dagen och ikväll vankas det party. Mina ben och fötter har bestämt att träningskläderna får stanna hemma idag, men jag ser så mycket fram emot att få åka dit och träffa en massa människor som jag inte har sett på väldigt länge, och självklart att få fira med ett par glas bubbel till kvällen...och eventuellt en och annan dans.
Kanske ses vi där (kom fram och säg hej om ni ser mig!)? Annars får ni ha en fantastisk lördag!
Bilden i tidningen är tagen av Daniel Ohlsson. Ett av tre nummer jag har lyckats fastna i...

7 kommentarer:

  1. Hoppas att vi ses där, för jag ska dit!

    SvaraRadera
  2. Låter mycket bra och ha så roligt! ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer inte att vara på Berns idag men hoppas på möjlighet att vinka på dig och säga hej en annan gång :)
    Hoppas du får en härlig lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag trallala :)
    Det gläder mej att du lämnar träningskläderna hemma.Din kropp behöver få vila :)
    Heja Helena...fortsätt med detta.
    Ha en jättetrevlig fest med alla vänner.
    Stor kram till dej.

    SvaraRadera
  5. MIssaDe Berns HoppAS dET VA kUNgLigt HÄNG!

    L.O.V.E

    SvaraRadera
  6. Du förtjänar sannerligen flera glas vin. Lät på FB som det var ett hejdundrande kalas!

    SvaraRadera
  7. Hahaha, jag hade inte läst detta inlägg, men jag kom fram och sa hej ändå :) Hoppas att du hade en fortsatt trevlig kväll!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)