lördag 31 juli 2010

HaPpY!

Ja, det var precis vad jag blev när jag hittade världens gladaste matta till mitt kök igår! Jag och lillebror åkte iväg på en spontan shoppingtur och jag kom kanske hem med en och annan påse...
Den klassiska plastmattan kommer från dalaföretaget (såklart) Pappelina, kostade alldeles för mycket (dessutom 400 kronor mer när jag kom till kassan eftersom den var felmärkt...) men är värd sin vikt i guld med tanke på hur glad den gör mig varje gång jag kommer in i köket! Känner mig som Pippi i Villa Villerkulla när jag kliver på den, och det kan ju inte vara en dålig känsla!?
Min bror har nu åkt efter två nätter hos mig, och jag saknar honom redan... Stockholm är grått, min dag är skönt oplanerad och det blåser halvt storm...vad ska vi hitta på?
Foto: Privat. Gladaste köksmattan i stan.

5 kommentarer:

  1. Lycka kan/ska inte mätas i pengar, utan i känslor och upplevelser, helt rätt att köpa mattan! Till och med jag blir glad av att se den på bara bild :)

    Storsjöyra i Östersund, grått och regnigt - sjunga en stund på dop och sen möta upp fina folket för musik. Det är fint.

    SvaraRadera
  2. Åhhh va fin :)
    Ha nu en bra namnsdag...va rädd om dej.
    Stora kramar mamma o mormor

    SvaraRadera
  3. Ah, jag har också en helt oplanerad ledig dag, och dessutom vilodag från träning. Man borde väl hitta på något vettigt antar jag... Eller inte :) . Mycket fin matta!

    SvaraRadera
  4. HaPPy NamEDAY!!! Åhhhh mattan ser ut som en i skylten på Hornsgatan-min aorta...Har länge sneglat men min yogaplånbok täcker inte den tyvärr...Superfin!

    SvaraRadera
  5. Den är super super snygg! Jag blir också glad av att se den :) Färg och mönster är underbart :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)