tisdag 20 juli 2010

Love the way you lie

Musik är en stor del av mitt liv, och Spotify är mitt bästa sällskap under mina morgonpromenader. Jag brukar ta tillfället i akt att ta ett steg utanför mina vanliga playlists och passa på att hitta lite ny musik när jag är ute och går. Antingen bestämmer jag ett ord som jag söker på eller så hoppar jag in på "Whats new?" och väljer något på måfå...alltid lika spännande!
Imorse hittade jag en låt (säkert sen på bollen som vanligt...) som ligger långt bort från my cup of tea när det gäller musik, men den fastnade direkt! Den är redan tillagd på min träningsmusikslista (dagens längsta ord) och har gått varm hela morgonen här hemma. Vad tycker ni? (Hämta den till din Spotify här.)
Foto: Privat. Min ö i morgonsol.

4 kommentarer:

  1. Låten är egentligen ganska fin men tyvärr har mina kollegor på jobbet spelat sönder den (och många andra) så nu är den inte fullt lika bra längre ;)
    Gillar också Spotifys "What's new". Ett superbra sätt att upptäcka ny musik på.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den låten är bra!

    Oohh, kanske skulle försöka få med mig någon och se Melissa Horn när hon kommer hit nästa vecka... Yran är så gräsligt dyr bara! Tycker snåla Anna. :)

    SvaraRadera
  3. Den är bra, jag tycker att hon har så härlig röst :)

    SvaraRadera
  4. Mitt tips är Missy Higgins - On a clear night. Ingen träningsmusik dock, om man inte tränar avslappning dvs, men galet bra! :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)