måndag 19 juli 2010

Magic Monday!

Efter två dagars värmekoma och träningsvila gjorde jag en toksvettig comeback på gymmet idag - äntligen lite mjölksyra, smärta och svett! Två mils cykling toppades med lite bollande med kettlebells och ett par magmördare...lovely!
När jag kom hem låg en avi från DHL i mitt postfack, ett meddelande om att jag har ett paket som vill bli utdelat till min adress...kan det vara min efterlängtade sommarkompis som har kommit? Ingen avsändare är avslöjad, men jag håller mina tummar och hänger på telefonen direkt när de öppnar imorgon...hoppas!

Det är ännu en underbar sommarkväll i Stockholm, och jag tänker fånga upp den genom att äta en middag i solen med en vän jag inte har träffat på alldeles för länge. Ett kärt återseende som jag verkligen ser fram emot! Hur tar ni vara på den här underbara kvällen?
Foto: Privat. Me and my beloved kettlebell...

2 kommentarer:

  1. åh - jag gör en god paj och en lövly sallad som vi ska äta på altanen med ett glas vin till :)

    SvaraRadera
  2. Skrev en kommentar tidigare, men mitt nät strulade och allt försvann, så nu hoppas jag att du har haft en trevlig middag. Skriver jag mer så försvinner allt :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)