tisdag 27 juli 2010

Sådär ja.

Efter gårdagens 30 km cykling och min milslånga promenad imorse kände jag att benen behövde lämnas ifred på gymmet idag. Överkroppen fick ta emot smällen av min överskottsenergi istället...

Kettlebell swings.
Hammercurls på sned bänk.
Kettlebell one arm swings.
Assisted chins.
Hantelflyes.
Dips på bänk.
Superman i Red Cord:en.
Crunches på golvet.
Crunches på boll.
Balans på pilates roller.


Sköna soundtracket till Top Gun (blev inspirerad efter att ha sett den på TV4+ igår...) i bakgrunden, sen var det bara att köra. Superset och maxreps och träningsvärken börjar redan krypa i kroppen...bådar ju gott inför morgondagen.


Nu har jag fällt upp datorn på ett annat ställe än hemma i den energiätande soffan, sagt hej till Robbie på skrivbordet och beställt in en sojalatte. Kreativiteten försvann någonstans med blodsockret, men den är förhoppningsvis snart tillbaka. I need it...jag har saker som måste skapas här! Wish me luck...
Foto: Privat.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att kreativiteten och inspirationen kom tillbaka i samma veva som koffeinet satte in.
    Ska bli spännande att se vad det är du planerar denna gång ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha ja sjukt likt! (vad ska du träna imorgon? bara så jag vet... haha)

    SvaraRadera
  3. Sara - simning! Känn på den du..! :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)