tisdag 20 juli 2010

¤ Solstugan ¤


Det är säkert fem år sedan jag var där senast och jag hade nästan glömt hur bra det var. Nej, de har inte Stockholms godaste (även om den var väldigt god!) caesarsallad...

...men utsikten över Stockholm (och för min del sällskapet) vägde igår upp en miljon gånger.
Missa inte Solstugan i Fredhäll - den är mer än värd ett besök! Förutom det gamla vanliga konceptet med bra mat till helt ok prise har de i år en nyöppnad rosébar med många härliga rosa flaskor... Fem timmar kvalitetstid med en återfunnen vän blev facit för mig igår, och hade de inte stängt så hade vi förmodligen suttit där än...
Helt klart en av mina favoriter bland dolda oaser i huvudstaden!
Foton: Privata.

2 kommentarer:

  1. DU! Tack oändligt för tipset; lyssnade på Daniel Johansson (Glada hudik) idag och vilken fantastisk stund! Åh vad varm jag blev. :)
    Håller på att lyssna igenom en massa avsnitt nu. Älska I-phone :)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)