lördag 3 juli 2010

Världens bästa lördag!

Med smått vätskebrist i kroppen efter en fredag med en massa sol och ett och annat glas rosé kanske det inte var den bästa idén att ge sig ut på en promenad imorse... Termometern på min balkong visade dock +22 grader i skuggan och jag kunde verkligen inte låta bli...så jag svepte en Resorb och stack iväg.
Helt fantastisk sommarsol och kroppen bara bubblade, och efter halva vägen kunde jag inte hålla mig från att testa att jogga lite...kände verkligen efter i både fötter och ben, och det kändes hur bra som helst! Drygt 3 kilometer i snigelfart blev det och jag är helt vansinnigt glad att jag inte kände någon som helst smärta! Nu gäller det bara att hålla igen lite (min kedjas svagaste länk...) och inte sväva iväg och tro att jag ska kunna springa en mil om ett par dagar. Patience...heter det visst.
Time to hit the gräsmatta - god förmiddag världens bästa lördag!
Foto: Privat. Glad morgonrunda med för lite vätska i kroppen.

4 kommentarer:

  1. Superhärligt! Hoppas att resten av helgen håller samma klass :).

    SvaraRadera
  2. Oh, vad jag önskar att jag kunnat vara ute i solen idag jag också. Ännu återstår dock några timmar på jobbet, men sen så :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter. Och visst är det så att man gärna tror att man är bra, om man inte känner någon smärta och när den väl är där igen, inser man varför man borde ha väntat...

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)