lördag 4 december 2010

Operakällarens köttbullar är värda all trötthet

Årets julfest igår = soffan idag. Jag ler av tanken på stans godaste julmat, bästa kollegorna och kopiösa mängder skumtomtar och dans...det går liksom inte att misslyckas. Att jag är segare än kola idag och kommer att spendera hela lördagen med att bara lata mig känns inte alls jobbigt...det är värt det.

Myser inne med ljus och tofflor, ute regerar den vackraste vintern på länge. Jag kan faktiskt inte komma ihåg att det har varit så här fin vinter någonsin sedan jag flyttade till huvudstaden för snart 12 år sedan.
Jag gillar verkligen livet nu. På riktigt.
Foto: Privat. Isen lägger sig runt min ö...mysigt!

2 kommentarer:

  1. Mmm, härlig läsning, som vanligt. Njut av den lata dagen.
    Ps. Jag gillar också livet, på RIKTIGT! Kram

    SvaraRadera
  2. skumtomtar är det bästa med julen. nästan.

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)