söndag 8 februari 2009

Härlig lördag!

Hade en helt underbar lördag igår...
Sov tills jag vaknade av mig själv, ingen klocka ställd!
Spenderade HELA dagen hemma med att städa, tvätta och lyssna på en massa bra musik på Spotify (love it!).
En grymt skön löprunda i regnet innan en varm dusch med chokladscrub från Sephora.
Besök av min bästa vän, fick en tokförsenad men oslagbar födelsedagspresent - mina favoritskor från Vagabond! Har redan slitit ut ett par och trodde inte att jag skulle hitta dem igen... Underbart med en vän som vet vad man vill ha och dessutom prickar in den perfekta storleken!
Ett glas vitt och tjejsnack (vi kan verkligen prata...) i soffan och sen vidare till stan för Bolt i 3D! Ganska rolig syn när hela salongen är full med vuxna människor som mumsar popcorn och dricker läsk i solbrillor... Skönt att få skratta!
Efter bion blev det mysiga 1900, ett glas rött till mig och en drink med ingefära och kanel (rekommenderas!) för C, mer snack...om kärlek, förväntningar och den stora gåtan livet...
Hemma vid halv två, glad över att ha världens bästa vän och så tacksam över mitt liv som jag älskar att leva!
Söndag idag. Regn utanför fönstret. Njuter av varje sekund...
Foto privat. C vid Häringe Slott för ett år sen.

2 kommentarer:

  1. Tack själv, bästa bästa vän!!!
    Supermysigt, inte så oväntat när det gäller oss också. Vi är GRYMMA på att inte göra saker vi inte vill och GRYMMA på att göra saker till 100% som vi verkligen vill!!!

    BTW... SMIDIGA vantar jag har på fotot... ; ) Hehe...

    SvaraRadera
  2. Låter som en alldeles underbar dag! Blve nyfiken på dina favoskor fr Vagabond -kan inte du visa hur de ser ut? ;)
    Aha, springer du också på kungsholmen? Jag bor på fridhemsplan så springer mkt på kungsholmen & vasastan,men även på söder ibland. Var bor du? söder eller (mtp inlägget o bilden nedan)?

    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)