torsdag 25 mars 2010

Hasta luego querida familia...

Mamma. Helena. Pappa. Vet ni vad oddsen är för att detta foto skulle bli taget i Stockholm?
En planerad blixtvisit för mamma, som åkte ända från Mora för att stanna i stan i ynka sex timmar, och en oplanerad (iallafall för mig) dito för pappa, som bor i Falun men var på jobb i stan, gjorde att båda mina föräldrar (som inte har levt ihop på snart 30 år..) strålade samman i huvudstaden idag! Vi kunde, t.o.m. i sällskap av min bror, ta en för mig väldigt värdefull hej-då-och-ta-hand-om-dig-på-vandringen-fika tillsammans... Mitt hjärta är fortfarande varmt. Tack fina ni för att ni kom.
Love you forever and ever.
Foto privat. Kärlek.

6 kommentarer:

  1. åh vad härligt. jag får lite gåshud. :-)

    SvaraRadera
  2. Jaha en snabbis till storstan..bekvämt med Masexpressen :) passande namn va?
    Tack för en trevlig dag Helena,Micke o Lasse.
    Va rädd om er ...Go nattkram.

    SvaraRadera
  3. Härligt! Ni är så fina. Trevlig helg! Kramar

    SvaraRadera
  4. Så härligt att vara samlade allihopa innan det bär iväg för dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men va lyxigt - Jippi vad glad jag blir för din skull! :)

    KRAM

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)