onsdag 3 mars 2010

Just stopping by...

...för att säga att jag lever. Har liksom inte hunnit in här det sista dygnet...livet på utsidan har prioriterats lite extra, av olika anledningar.

Igår var det bästa vännens födelsedag, och den firades storstilat på tu man hand med bubbel, god mat och kallt vin på Vapiano. Det är svårt att misslyckas med en kväll när maten intas där, och dessutom i bästa sällskapet. Många timmar blev det och halva livet avhandlades, as usual, och jag kom hem strax innan midnatt lagom bubblig i huvudet och påfylld med en massa ny energi - underbart! Är ni på Vapiano, beställ salladen med scampi och lax. Ett (eller flera) glas av The Fig till och ni är hemma.

Måste verkligen tacka er som hänger här för alla fina kommentarer som jag fick på mitt inlägg i måndags. Ni är så söta, och det är verkligen kul att så många lämnade ett avtryck! Många nya bloggar upptäcktes - tack! Jag blir verkligen rörd av alla fina ord, och vissa kommentarer fastnade mer än andra, och en del av dem kommer jag att återkomma till längre fram...det värmer i mitt hjärta.

Hur har ni haft det sen sist?
Foto privat...och det har verkligen inte ett skit med inlägget att göra. Längtar bara så vansinnigt mycket efter värme just nu, that's all... Tunisien, april 2009.

3 kommentarer:

  1. Jo, med mig är det bara fint ;) Just nu svär jag tyst över min förmåga att äta alldeles för mycket så jag blir sådär galet mätt, på gränsen till illamående. Men det är så värt det. Pannkakor är underbara :P

    SvaraRadera
  2. I bland behøver man bare tid i den virkelige verden, og det lyder som om, du har haft det skønt:-)
    Tak for din søde kommentar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har tränat PowerPlate:P Pluggat- massor och idag är ingen skilland. SKa hem till Dalarna nästa helg:D YAY!

    Åh, så skönt åka till värmen!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)