onsdag 1 oktober 2008

Ad omnia paratus?


Jag kom just på en sak...jag går runt och bär på en hel massa smått skruvade episoder från mitt liv. Saker jag sett, gjort och hört som förmodligen skulle få folk att skratta, gråta(?), bli lite smått överraskade (läs: chockade) och i vissa fall bokstavligen ramla av stolen. Funderar på att dra igång en egen blogg endast för detta ändamål.. "Dagens avslöjande" liksom...självklart utan att hänga ut någon annan eller ens vara i närheten att nämna några namn på de inblandade. Hm...innefattar vissa risker för både min egen och andras skull, det tål att tänkas på...

1 kommentar:

  1. varför på en egen blogg?
    har itne förstått grejen med separata bloggar..



    och..jag hittade hit
    :-)

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)