torsdag 16 oktober 2008

Allt och inget...mest inget.

Jaha, då var det torsdag igen då...den här veckan fullständigt flög förbi! Eller ja, arbetsveckan iallafall. Veckan är ju långt ifrån slut, den har knappt börjat. Ser verkligen fram emot den här helgen, en massa kul som händer. Myskväll med min bästa vän imorgon, har väntat LÄNGE på den och äntligen är den här! Lördag, party. Ingen aning om var det slutar, återkommer på söndag.
Tänkte egentligen bara dela med mig av ett par saker som kan vara bra att ha med sig i livet:
¤ Persimon/sharon är f*n den godaste frukten som finns. Punkt slut. Blandat med pumpakärnor i yoghurt - helt oslagbart!
¤ Träna ÄR den bästa medicinen mot trötthet och flygplansstelhet (förlåt, Spanair-stelhet). Är det dessutom BodyCombat du tränar så kan du, förutom bot mot denna hemska åkomma, se fram emot ett endorfinrus som hänger kvar i ett par timmar. Grattis! Att samma endorfiner hindrar dig från att somna i normal tid hör inte hit. Försök inte ens att vinna över dem, det är minst sagt omöjligt.
¤ Höstens skönaste tofflor kommer från Tommy Hilfiger, är fyllda med dun och utrustade med en innersula av fårskinn. Ett par svarta finns numera i min ägo. Jippi - välkommen vintern!
¤ Sephora är inte bra för plånboken. Vem kan motstå deras chokladscrub eller vaniljlotion? Ingen. Inte jag iallafall.
¤ Läs Flyga Drake. Och gör det snart!

Hjälp....klockan är mycket, jag måste sova. Sluta blogga för f*n.

Natti natti - imorgon är det fredag! Som jag har väntat... :)


1 kommentar:

  1. du har fel
    lychée frukten (eller letchi som jag kallar den) är den olagbart godaste frukten som finns.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Lychee

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)