fredag 10 oktober 2008

Viernes. Friday. Fredag.

Det ÄR verkligen fredag nu. Jag har tränat på lunchen. Kalendern är tom två dagar framåt. En flaska rött står och väntar på Systembolaget. Livet är rätt bra nu.

Mamma - försök att VILA (jag vet varifrån jag och lillebror fått våra gener...) lite i helgen, trots jobb och annat som gnager i huvudet. Alla har inte alla hästar hemma, det har vi ju lärt oss nu. :)
Moster - MISS YOU AS H*LL! Var är min bästa skunk när man har en flaska vin men ingen att dela den med? Kom och hälsa på snart, vill skratta..!

♥♥♥♥♥

1 kommentar:

  1. Hej min kära dotter...jo jag ska varva ner i helgen trots att jag stundtals ska jobba...finns de hjärnceller att köpa tro*L*
    Ta igen dej du med...bli inte som mej...om du inte redan är det förstås...kramkram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)