tisdag 16 februari 2010

Hemlängtan big time

Efter lite självvald övertid på jobbet var det äntligen dags för veckans tisdagsdans med bästa C. Energin var som vanligt på topp, stegen satt där de skulle och svetten fullkomligt rann på hela min kropp - underbart!
Meningen var att jag sedan skulle bege mig till Berns för att se inspelningen av säsongens Roast. Jag har en väldigt omtänksam vän (tack söta!) som bjöd in mig, och som kvällen till ära själv skulle vara med och roasta. Eftersom det var väldigt längesen jag var och kollade på humor live såg jag fram emot lite skratt...
Men ibland vill man liksom bara hem till soffan och krypa i sina mysbrallor och raggsockor och verkligen inte göra ett skit. Det slutade således med att jag efter träning, banan och dusch ångrade mig och vände hemåt istället.
Tråkig? Säkert. Skönt? Mycket.
Vad gör ni en tisdagkväll som denna?

7 kommentarer:

  1. Jag förstår dig helt och fullt. Ibland vill man bara hem och mysa. Hoppas du hade det mysigt!!!

    SvaraRadera
  2. Jag gör precis samma sak som du. Och diskar med Yes. ;-)

    Hoppas att kvällen varit jättemysig. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag var och såg Precious själv. Vilken film! Hemsk, rolig, en riktig tankeställare, underbar - ja allt på en gång. Tack för filmtipset!

    Kram

    SvaraRadera
  4. ibland är soffan det enda sällskap man vill ha =) mys!!

    SvaraRadera
  5. Jag låg i sängen, glodde på teve och åt mandlar och russin: Oj, mitt liv är så glamouröst! ;)

    SvaraRadera
  6. Åh TACK!! :) Det är Replay! Härlig lugn tisdagkväll det blev för dig - samma för mig, gott ibland! :)

    SvaraRadera
  7. När man känner så spelar det ingen roll vad alternativet är. Kroppen har talat. Säg till när det finns lite skön stand-up tillgänglig ;).

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)