söndag 13 juni 2010

Love is in the...swing?

Upptäckte på vägen hem från jobbet nu på kvällen att två gigantiska hjärtformade gungor har satts upp under Centralbron vid Stadshuskajen. Jag utgår ifrån att det är en del i Love Stockholm 2010 inför det stundande bröllopet mellan min f.d. kollega och hans fästmö på lördag...och jag måste säga att det lyste upp den annars väldigt fula gången under bron!
Är det här sommarens svar på misteln, och kommer den stora kärleken att dyka upp om man sätter sig där och väntar?
Foto: Privat.

3 kommentarer:

  1. Det skadar väl inte att prova ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Provgungade du? Det hade nog jag gjort för jag kan helt inte hålla mig från att leka lite i vardagen.. och vem vet, kanske är det en modern mistel.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Vackert.
    Såg en annan bild på det stora "Tillsammans". Kärleken kan aldrig få nog med utrymme och det skadar aldrig att bli påmind om den.
    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)