måndag 21 juni 2010

Yes!

Finns det något skönare träningspass än veckans första!? Ut med helgens dekadens (denna helg mer än vanligt...) och in med ny och härlig energi..! Är efter 1 mil cykel + 5 km crosstrainer + 1 mil cykel (nej, hade inte fått nog...och JA, jag längtar efter att få springa!) och ett par efterföljande magdödare skönt trött i precis hela kroppen. Förmodligen tre kilo vätska lättare, totalt lugn i huvudet och jag ser nu fram emot kvällens efterlängtade fika med mitt ex - kul!

Hur är er måndag - vad hittar ni på?
Foto: Privat. Skakig på handen men fokuserad till max...

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt träningspass och vilken bra start på veckan. Hoppas att fikan går bra i kväll. Själv ska jag jogga ur kroppen lite lätt inför morgondagens lopp och promenera med hunden :) Kram från Sandra

    SvaraRadera
  2. Ligger hemma i feber, försöker hitta någon som kan hoppa in på jobbet åt mig imorgon.....

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig start på veckan!
    Jag är lite krasslig och fick hoppa träningen idag, men tänker ta igen det i morgon =)
    Idag blev det istället lugn dag hemma och Robin Hood på bio med sambon på kvällen.
    Hoppas du haft en mysig kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt Helena!
    Vi kanske ta sällis till Götet i höst. :) Men som sagt man får titta lite mer på vad som ska komma skall. Men jag tror att det blir grymt! :D Kanske ska se om vi får till en BC för Petter eller Leon snart? Ha en fin dag!
    KRAMAR

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)