lördag 4 september 2010

2 dagar kvar...

...sen är det too late att anmäla sig till att springa i mitt lag i tidningen ToppHälsas nya satsning TOPPLOPPET! Lördagen den 2 oktober smäller det i Hagaparken, och tro mig - det kommer att bli en härlig upplevelse!
Jag har tyvärr något annat i min kalender den eftermiddagen som jag stark misstänker bara inte går att flytta på...så nu är jag om möjligt ännu mer i behov av ett starkt lag som kan springa i mitt ställe! Jag kommer att göra allt som står i min makt för att peppa fram till dagen d...och lyckas jag pussla så kommer självklart även jag att stå där på startlinjen!

Ett gäng tjejer (var är alla killar?) är redan med i Team Helena - häng med du med! Maila mig (helenateodora@hotmail.com) senast måndag den 6 september, och slut sedan upp med resten i Hagaparken redan på tisdag för en första träning med löparcoachen Caroline Kullberg. 295 kronor kostar det, och om jag får säga mitt tycker jag att bara de fyra löparträffarna (för att inte tala om goodiebagen...) som är kvar inför loppet är värda det dubbla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)