onsdag 29 september 2010

Ignorance

Avslutade min tisdag i soffan med att fullständigt ignorera en begynnande förkylning(?) med mina supermjuka favoritmysbrallor från Abercrombie, duntofflor och stans godaste granatäpple (de är sjukt goda nu!).

Trots ihärdigt förnekand gjorde ändå halsen ont imorse, och jag kan bara konstatera att min planerade spinning tillsammans med tre härliga kvinnor får ställas in ikväll. Stand-up:en med bl.a. David Batra(yes!) på Systerobror efteråt står dock hugget i sten, och min nya plan är att skratta bort bacillerna. Kom dit vet ja', det blir skoj!
Foto: Privat. Trygghet.

2 kommentarer:

  1. Jag är också förkyld och vet precis hur du känner. Kanske jag skulle prova granatäpple också?

    SvaraRadera
  2. Har alltid undrat hur sjutton man ater granatapple och ar det gott med bara det eller maste man mixa in annan frukt?
    Jennie

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)