lördag 1 januari 2011

110101

Som jag har längtat efter den här dagen. Jag försöker se varje dag som en nystart, men den första dagen på ett nytt år är alltid något alldeles speciellt, det kommer man inte ifrån. Ett blankt blad som andas möjligheter och renhet. Älskar känslan och känner mig nyfiken på mitt 2011.

För ett år sedan satt jag den här dagen och såg på ett 2010 som låg öppet för mina fötter. Ett 2010 som jag lämnade till sitt öde utan några som helst löften till mig själv.
Jag har inga direkta löften i år heller. Jag har dock några önskningar till mig själv som jag ska göra allt för att kunna se tillbaka på om ett år, se tillbaka och känna att jag faktiskt gav mig själv det jag önskade. Inget revolutionerande, men små saker som kommer att göra mitt liv lite roligare att leva med...

°°° mer sömn °°°
°°° ta tillbaka min yoga °°°
°°° upprensning bland mina prylar - less is more... °°°
°°° mer tid för vänner och familj °°°
°°° give LOVE a chance... °°°

Det är hela min önskelista...och jag ska börja redan idag.
2011 - välkommen, jag har längtat efter dig!
Foto: Privat. Nystart, och jag älskar det.

8 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Kom på min yoga när du vill! Kram!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt 2011!
    Hoppas ditt år fylls av massor av skratt, ännu mer överraskningar och kanske några nya bekantskaper?

    Jag känner på mig att 2011 blir fantastiskt! En stor kram!
    /Suz
    (som skickar detta till flera men som inte menar det mindre för det...)

    SvaraRadera
  3. Gott nytt på dig.. hör av mig till dig i veckan...

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År!
    Det är verkligen en underbar känsla att vakna upp till ett nytt, oskrivet år. Nu har vi alla möjligheter i världen att forma det precis så som vi önskar.
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Jag tror 2011 kommer att blir ngt speciellt, ett superår för oss båda <3

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt År. Visst är det något speciellt att öppna den nya almenackan. Älskar det.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt År på dig... och jaaaa, 2011 kommer bli ett SUPERÅR!! Kram!

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år!
    Ska bli kul att följa dig under 2011 också!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)