torsdag 25 juni 2009

Festivalyran är igång!

Första dagen på Peace & Love avklarad.
Sammanfattningsvis kan man väl säga att Stiko Per med band gjorde sin bästa spelning någonsin, solen var varmare än varmast och att jag somnade tidigare än jag hade planerat. Kombinationen lite mat, inget vatten, värme och vin var inget vidare. Men vad gör det? Är man på festival så är man. Är det inte meningen att man ska släppa kontrollen lite då?
Nu är klockan snart tre, dags för dagens första roséglas känner jag.
Som sagt, är man på festival så är man.
Dagens höjdpunkter är Monster Magnet, Thåström och Keane - jippi!

5 kommentarer:

  1. Åhh, festivalyra och sommarvärme låter fantastiskt! Njut och ta ett glas rosé för mig också snälla Helena!

    SvaraRadera
  2. Katinka - självklart! Ett glas rosé och en näve jordgubbar intas i detta NU till dig! :)

    SvaraRadera
  3. Och inte en lervälling så långt ögat når, antar jag!!! ;o)
    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  4. ha det så kul!
    du måste rapportera hur thåström var...
    kram

    SvaraRadera
  5. Helt rätt- är det festival så är det...Vila och leva sunt kan man göra före/efter.
    Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)