måndag 17 maj 2010

Game on!

Stockholm är helt ljuvligt idag! Sol från en klarblå himmel och varma vindar...love it!
Jag vaknade till fiskmåsarna hemma på min ö, och 05.15 imorse tog jag min första morgonpromenad sedan jag kom hem från Spanien. Benen och fötterna kändes ok och jag känner att jag snart kommer att vara tillbaka igen! Är otroligt sugen på att köra igång träningen på riktigt igen, och med vetskapen om att min kropp klarar mer än jag någonsin kunnat ana tror jag att träningsvåren 2010 kommer att bli smått magisk...
Hur har ni startat veckan?
Foto privat. Norr Mälarstrand imorse...

6 kommentarer:

  1. Jag har inte hunnit med så mycket mera än att äta frukost, samt fått en lägesrapport från bästa vännen.
    Snart stundar en dags arbete och vad kvällen har att erbjuda återstår att se.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Har hunnit med att äta frukost och ta mig till jobbet.

    Skulle hellre vara ledig och åka ut med båten i det här fina vädret.

    Idag är det 4 arbetsveckor kvar, skön känsla :)

    SvaraRadera
  3. Jag startade också med en morgonpromenad, fast i skogen. Ljuvligt :)

    SvaraRadera
  4. Också med en morgonpromenad, fast BETYDLIGT senare än din, och i BETYDLIGT sämre väder :).

    SvaraRadera
  5. utomhus.
    sån lycka när vädret är så här!

    kram

    SvaraRadera
  6. Med en rolig dag på jobbet, härlig läsning, fika och promenad med en vän som bott i Kina i flera år men nu ska flytta hem med sin fru :) Stockholm var magiskt vackert denna vackra dag!

    Kramar

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)