onsdag 12 maj 2010

My cup of tea..?

Det låg ett trevligt bud och väntade på mig på jobbet när jag kom dit efter min NYC-vecka. Två helt nya (finns inte i butik än verkar det som...) och kravmärkat té-sorter i smakerna Sweet Apple Pie och Creamy Blueberry som Friggs varit så snälla och skickat. Det låter onekligen som något i min smak, och jag tänker garanterat testa dem redan ikväll när jag ska fortsätta att packa upp min väska som väntar där hemma...en neverending story verkar det som.
Någon mer som har testat?
Foto privat.

3 kommentarer:

  1. Åh! Har inte testat någon av dem, men jag tycker väldigt bra om de andra sorterna. Ser framemot att läsa vad du tycker om dem :) Ha en fin kväll. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Oh, det lät som något i min smak också.
    Lämna gärna ett litet ord eller två om vad du tyckte om dem :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. åh! vilka härliga smaker! skulle vilja testa bägge två :-) får passa på att köpa med mig två askar när jag är i sthlm i juni.
    bisous!

    SvaraRadera

Ja, lämna gärna ett spår efter dig! :)